Όροι Χρήσης

BBQ-Campingaz e-shop

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Το www.bbq-campingaz.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης προϊόντων μέσω του διαδικτύου, της ελληνικής ανώνυμης εταιρείας «ΔΗΜΚΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΕΙΔΩΝ ΕΞΟΧΗΣ Α.Ε.» (εφεξής RESOUL), η οποία εδρεύει στις Αφίδνες Αττικής (Λεωφόρος Τυρταίου, Τ.Κ. 19014), στην Ελλάδα (ΑΦΜ: 099938515 / Δ.Ο.Υ ΦΑΕ Αθηνών). Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της RESOUL, που βρίσκεται στην διεύθυνση www.bbq-campingaz.gr.

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, δεδομένου ότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγησή σας στην ως άνω ιστοσελίδα, συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας με αυτούς.


1. Όροι

Η RESOUL διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη. Η RESOUL αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

2. Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

H RESOUL δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.bbq-campingaz.gr, τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχόμενων, από το ηλεκτρονικό κατάστημά της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή που έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας από λόγους ανωτέρας βίας.

3. Περιορισμός Ευθύνης

Η RESOUL δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους (εκτός των περιπτώσεων της παραγράφου 9. «Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων»). Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (π.χ. πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις, κ.τ.λ.), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του δικτυακού τόπου «όπως ακριβώς έχουν».

Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα της RESOUL δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσης ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντων κερδών, χρηματικής ικανοποίησης, κ.τ.λ.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

4. Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Αυτή η ιστοσελίδα αποτελεί το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της RESOUL. To πλήρες περιεχόμενο της ιστοσελίδας, όπως αυτό διαμορφώνεται κάθε φορά, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της RESOUL και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του Περιεχομένου του διαδικτυακού αυτού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της RESOUL ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την RESOUL ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της RESOUL ή/και του ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση και έκθεσή τους στην ιστοσελίδα και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της RESOUL δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

5. Ευθύνη Χρήστη

Οι χρήστες της ιστοσελίδας αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα της RESOUL για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό ή που να αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, να δείχνει εμπάθεια, ή να εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, να δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), να παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, να περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα να παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, να δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

6. Ασφάλεια

Η RESOUL λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων των χρηστών καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών τους λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλειά τους. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά τους στοιχεία και τις συναλλαγές τους, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος της RESOUL επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

Αναγνώριση Πελάτη

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή τους είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που καταχωρούνται παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά τους στοιχεία. Στους Χρήστες δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλλουν τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμούν. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία του είναι ο ίδιος ο Χρήστης, μέσω των ανωτέρω κωδικών και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψής του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβεί στην άμεση ειδοποίησή μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της RESOUL δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Συνιστούμε στους Χρήστες, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζουν το password σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγουν τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης, αριθμός τηλεφώνου).

Κρυπτογράφηση

Tο πρωτόκολλο SSL δημιουργεί μια ασφαλή σύνδεση μεταξύ της φόρμας καταχώρησης των στοιχείων του χρήστη στην ιστοσελίδα και του φυλλομετρητή (browser) του χρήστη. Τα SSL πιστοποιητικά εξασφαλίζουν την ασφαλή ανταλλαγή δεδομένων ανάμεσα στις δύο πλευρές, αποτρέποντας κακόβουλους χρήστες από την υποκλοπή δεδομένων.

Τα SSL εξυπηρετούν τις εξής δύο διαδικασίες:

Ασφαλή μεταφορά δεδομένων μεταξύ ενός εξυπηρετητή και ενός υπολογιστή.
Πιστοποίηση και ταυτοποίηση, βοηθώντας τον χρήστη να επιβεβαιώσει την ταυτότητα της ιστοσελίδας με την οποία συναλλάσσεται.

Απόρρητο Συναλλαγών

Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρήστη/μέλος στη RESOUL είναι εμπιστευτικές και η RESOUL έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα: Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας. Η RESOUL δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Στην περίπτωση που η RESOUL χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου. Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους. Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα. Ενημερωτικούς καταλόγους και έντυπο υλικό θα λαμβάνετε μόνον εφόσον το επιθυμείτε και το δηλώσετε κατά τη διάρκεια της εγγραφής σας ως μέλους. Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα της RESOUL με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεσή μας με την εγγραφή σας ως μέλος χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών σας. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.

7. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης, κ.τ.λ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και στις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.bbq-campingaz.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97, σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά. Το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του και τα οποία διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης. Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νόμιμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης /Χρήστης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997.

8. Αγορά Προϊόντων

H RESOUL κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών, σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του, να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 22950-23111 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

9. Επιστροφή προς αντικατάσταση / επισκευή προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της RESOUL πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.

Σε κάθε ανωτέρω περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής - Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής Αγοράς, κ.λ.π.). Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με την RESOUL. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

• επικοινωνήστε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με τη RESOUL
• το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
• το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Δελτίο Αποστολής - Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής Αγοράς, κ.λ.π.).

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών τότε η RESOUL δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή προς αντικατάσταση.

10. Ακύρωση Παραγγελίας – Υπαναχώρηση

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: …

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 22950-23111 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 22950-23111 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς τους. Σε μια τέτοια περίπτωση, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην RESOUL στην αρχική του συσκευασία, όπως ακριβώς δηλ. παραλήφθηκε από εσάς με δική σας δαπάνη. H RESOUL θα σας επιστρέψει άμεσα τα χρήματα που εισέπραξε για το επιστρεφόμενο προϊόν, μόλις επιβεβαιώσει την κατάσταση του επιστραφέντος σε αυτήν προϊόντος. Αν και δεν προϋποτίθεται για την επιστροφή του προϊόντος η αιτιολόγησή της (αναίτια υπαναχώρηση) η RESOUL ενδέχεται να σας ρωτήσει, για καθαρά λόγους βελτίωσης των προϊόντων και υπηρεσιών της τον λόγο της επιστροφής του προϊόντος. Αποτελεί δικαίωμά σας εάν θα απαντήσετε ή όχι και σε κάθε περίπτωση η οποιαδήποτε απάντησή σας ή μη, ουδεμία σχέση έχει ως προς την επιστροφή των χρημάτων σας, για το λόγο αυτό η RESOUL αναλαμβάνει την δέσμευση να υποβάλλει το ερώτημά της πάντοτε μετά την επιστροφή των χρημάτων σας.

11. Τρόποι Πληρωμής

1) Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή). Πληρώστε τον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλες τις πόλεις της Ελλάδας. Υπάρχει επιπλέον χρέωση 3,00 € ανά αποστολή. Η πληρωμή με αντικαταβολή ισχύει για συνολικές αγορές έως 500 ευρώ. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε τον αριθμό 22950-23111 όλες τις εργάσιμες ημέρες από 09:00 έως και 17:00.

2) O πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με χρέωση πιστωτικής (Visa και Mastercard) ή χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας εκδόσεως αναγνωρισμένης Ελληνικής ή αλλοδαπής Τράπεζας, την οποία αποδέχεται προς συναλλαγή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η εξόφληση μπορεί να γίνει είτε εφάπαξ είτε με χρέωση έως και 12 δόσεων, αναλόγως του ποσού, με τις πιστωτικές κάρτες τύπου Visa και Mastercard. Έχετε τη δυνατότητα να συμφωνήσετε εξόφληση με έως και 12 άτοκες δόσεις, εφόσον η κάρτα σας υποστηρίζει τον επιλεγμένο αριθμό δόσεων. Οι δόσεις προσφέρονται σύμφωνα με την παρακάτω κλίμακα: - Για αγορές έως 99,99 ΕΥΡΩ δυνατότητα εξόφλησης 0 δόσεις - Για αγορές από 100,00 ΕΥΡΩ έως 999,99 ΕΥΡΩ δυνατότητα εξόφλησης με έως και 6 δόσεις - Για αγορές από 1.000 ΕΥΡΩ και άνω δυνατότητα εξόφλησης με έως και 12 δόσεις Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της κατά την έγκριση και αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ η οποία συνεπάγεται την σύναψη της συμφωνίας πώλησης (η χρέωση μπορεί να γίνει και στην περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα είδη δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και πρέπει να παραγγελθούν από προμηθευτές). Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.

3) Πληρωμή με πιστωτική κάρτα μέσω του συστήματος PayPal. Προεξοφλήστε την παραγγελία σας με την πιστωτική σας κάρτα, μέσω του συστήματος PayPal (www.paypal.com).

4) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Καταθέστε το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας σε οποιονδήποτε από τους παρακάτω λογαριασμούς και στείλτε μας την απόδειξη κατάθεσης με fax στο 22950-23511 ή με e-mail στο bbqshop@resoul.gr , αναγράφοντας το νούμερο της παραγγελίας ή και το ονοματεπώνυμό σας.

ALPHA BANK: Λογαριασμός 139002320001934 - ΙΒΑΝ: GR63 0140 1390 1390 0232 0001 934
EUROBANK: Λογαριασμός 0026.0244.14.0200230816 - ΙΒΑΝ: GR6802602440000140200230816
ΕΤΕ: Λογαριασμός 16547035028 - ΙΒΑΝ: GR20 0110 1650 0000 1654 7035 028
ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Λογαριασμός 5024071982798 ΙΒΑΝ: GR93 0172 0240 0050 2407 1982 798

12. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων / Έξοδα Αποστολής

Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Με το που ολοκληρώνετε την παραγγελία, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (ενδεικτικό παράδειγμα): «Ευχαριστούμε για την παραγγελία σας! Θα λάβετε σύντομα ένα e-mail επιβεβαίωσης.»

Παραλαβή Προϊόντων

Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 12:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και η RESOUL αποστέλλει με courier ή με πρακτορείο την παραγγελία σας εντός πέντε με εφτά (5-7) εργάσιμων ημερών στις πόλεις Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, και εντός οκτώ με δέκα (8-10) εργάσιμων ημερών στην Ηπειρωτική Ελλάδα, Κρήτη (στις Πρωτεύουσες των Νομών) και στα νησιά, εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανώτερης βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

Έξοδα Αποστολής

Το κόστος μεταφοράς εξαρτάται από το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας, καθώς και από τη διεύθυνση αποστολής. Βάσει των παραπάνω στοιχείων, το σύστημά μας υπολογίζει αυτόματα τα έξοδα αποστολής, για τα οποία ενημερώνεστε επιτόπου και πριν την οριστική καταχώρηση της παραγγελίας σας.

13. Καθυστέρηση Παραγγελίας

​ Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

(α) Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε / προμηθευόμαστε τα προϊόντα μας έγκαιρα και σε ικανές ποσότητες. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας είναι δυνατό να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας την προσδοκώμενη ημερομηνία. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

(β) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

(γ) Σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας καθώς και σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

(δ) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί σας, τηλεφωνική ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.